Elektrik Çarpma Hissi Anlam Veremiyorum?

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Rohat Özün tarafından paylaşıldı.

  1. Merhabalar psikolik.com ailesi... Bildiginiz üzere benim burdan başka anlatacağım soracağım bilgi edinecegim yer yok her şeyimi burada paylaşıyor burada çözüm arıyorum... Şimdi uzun süredir yaşadığım bu olaya ad veremiyorum bir türlü. Dışarı çıkınca hele ki akşamları çok sık oluyor kafamı saga sola çevirdiğimde beynime elektrik çarpıyor gibi oluyor 1 2 saniyelik nasıl söylesem ellerime elektrik çarpıyor gibi oluyor beynim yerinden oynuyor sanki çok kısa sürüyor geçiyor sonra ama endişelenmeye başladım artık. İşin garip tarafı kimseye tarif edemiyorsun bilen anlayan varsa ricam nedir bu en azından ismini bileyim tarifini bileyim bilen duyan varmı? Özet geciyim tekrar dışarıdayım hava soguk yürüyorum vs. Kafamı saga cevirince beynim uyuşuyor gibi oluyor anlık oluyor ama elektrik çarpıyor gibi oluyor ama elektrik çarpması degil biri beynimle oynuyor sanki sola cevirince de aynısı oluyor ama 1 2 saniye sürüyor hemen geciyor tomografi çektirdim acile gittim vs biseyin yok dediler ama endişelenmeye başladım gerçekten sağlık bu. Bildiginiz gibi kaygı bozuklugu depresyon panik atak hastasıyım ki eskiye göre iyiyim yani yardımlarınızı bekliyorum.
    #Hayalim komando olmak bu halden kurtulmak çok sevdiğim bu ülkenin toprakları için savaşmak istiyorum lütfen yardımcı olun iyi olmak istiyorum komando olmak istiyorum.
     
    özge özdemir bunu beğendi.
  2. psklkbyn

    psklkbyn Üye

    Bildiğiniz bir kalp sorununuz var mı acaba? Veya ailenizde kalp sorunu olan?
     
  3. Hayır Allah a şükür kardiyolojiye fln gittim temiz çıktı çoğu doktor teşhis koymadı koyanlarda psikolojik dedi ama bende daha tedirgin olmaya başladım surekli bilgisayar başındayım ondanmıdır acaba
     
  4. özge özdemir

    özge özdemir Yeni Üye

    merhabalar
    aynı şeyi 3 aydır yaşıyorum hatta daha beterini yaşıyorum bu yüzden işe gidemez evden çıkamaz oldum ama evet yaşadığımız şey psikolojik . benimki de sadece dışarı çıkınca oluyordu hatta hala oluyor. ileri derece anksiyete belirtisidir . panik atakta olabilir ama benimki anksiyete .
    iyi bir doktora gidin , bol bol spor yapın ve bunu kontrol altına almak için evde yalnız meditasyonlar uygulayın . ben hala yenemedım ve hala dışarı çıkarken aynı şeyleri yaşıyorumve çok geriliyorum :(
    muhtemelen anksiyete ve panik atak krizlerinizin geldiği bir dönemdesiniz. hayallerinizden vazgeçmeyin
     
    Rohat Özün bunu beğendi.
  5. Teşekkür ederim bilgilendirdigin ve derdini benimle paylaştığın için Bende anksiyete bozuklugu ve panik atak var normalde ben özele gidiyorum eskiye göre Allah a şükür çok iyiyim sadece bu elektrik çarpma hissi var dedigin gibi dışarda oluyor çok gıcık bişey ister istemez insan tedirgin oluyor acaba bende beyin tümörü mü var gibi şeyler insanın aklına geliyor ama inan bana gercekten de psikolojik olduguna inanıyorum inanmamı sen sağladın ben sadece bende var bir tek sanıyordum bak sana şunu tavsiye ediyim benim geçmiş konularıma bakarsan eger ne hallerde yazıyordum bu son defa son gunum kafayı yiyicem deliricem gibi öyle hallerdeyken yazıyordum şimdi ise daha farklı daha rahat bi halde yazıyorum tecrübelerimi seninle paylaşmak derdine derman olmak isterim en azından acını bir nebze olsada dindirmek isterim bak şimdi her doktora güvenme verilen her ilacı kullanma ve sakın ama sakın çevrende kimseye anlatma en güvendiğine bile anlatma bu seni daha kötü yapar inan bana ve kesinlikle iyi olacağına inanmalısın gidecegin doktoru iyice araştır her yerde araştır googlede ve etraftakilere sor gittiginde verilen ilacı googlede hemen araştır kullananların yorumuna bak ve en önemlisi sonuna kadar emin ol iyilesecegine inan ve ilacını düzenli kullan efendim ilac kullanan delidir kafayımı yiceksiniz deli hapları gibi sacma sapan şeylere kulak asma kesinlikle ilacını asla aksatma yan etlileri olsa fazla olsa bile kullan tedbirini elbette al ama kullan bak mesela ben özele gitmeden önce çok doktora gittim çok ilac kullandım cok kötü oldum öyle hallere düştüm ki dışarı çıkma korkusu başladı uyuyamıyor evde duramıyor aklımı yitirecek gibi oluyodum ama özele gittim araştırdım tabiki xanax anafranil ve tolvon verdi kullandığım süre icinde yine sikayetlerim cogaldı ama emindim duzelicem dedim ayaga kalkicam dedim kendi kendimi teselli ettim herkese derdimi anlattım her anlattığım beni bıraktı kimse istemedi hep yalnız oldum ama inan bana acı yı yürekte iyi hissettim o kadar güçlendim ki o ilaclara başladığımda aglama krizlerine giriyodum her gün ağlıyordum sıcak basıyordu evde mesela ustumu çıkartıyordum bu sefer soguk oluyodu pc başında geçirdim hep ise felan girdim ilaçları her kullandığımda tansiyonum oynuyordu ya simdi ya hic dedim kullandım her gun yeni bir gune merhaba dedim ilac dozunu yukseltti doktorum kullandım işte sonra iyi olmaya başladığımı fark ettim eskisi gibi uyuyor eskisi gibi guluyor mutlu oluyordum hatta şuan nerden nereye geldiğimi neler yaşadığımı blog açıp yazıp insanlara ışık olmayı düşündüm yol göstermeyi düşündüm inan bana insanlar sadece kendilerini düşünürler asla seni düşünmezler ben senin durumunu yaşadığım icin seni o kadar cok iyo anlıyorum ki inan bana bu dert çok zor bi dert insanın hayatını maf eden zehir eden bi dert o yüzden burada ben sana ve tum bu derdimize ortak olan insanlara yardım etmeyi bekliyor olucam yani demem şu ki seni ben benide sen iyi anlıyorsun anlıyoruz ve inan bana elini yüreğine koy ve iyi olacağına söz veriyorum kendimden bildigim icin söylüyorum iyi olman icin herşeyi yapabilirim dertler aynı yeni bir başlangıca ne dersin yeni bir yol. ..
     
  6. özge özdemir

    özge özdemir Yeni Üye

    şuan beni ne kadar rahatlattığını anlatamam çok teşekkür ederim !! ben epilepsi hastasıyım ve yaşadığım şeylerin epilepsiden kaynaklandığını düşündüm , elbette birbiri ile bağlantılı şeyler bunlar fakat anksiyete yaşıyormuşum meğer . yaşadığım her şey psikolojikmiş . doktora ne yaşadığımı bile anlatamadım kafamın ve vucudumun içinde elektrik çarpıyor blah blah blah :) bugun dışarı çıktım daha doğrusu çıkamadım elektrik çarpmaları baş dönmeleri vs yani cidden çok zor bir dönem ve kendımı cok çaresiz hissediyorum sonra toparlan kendine gel özge hayallerinden vazgeçme diyorum (sporcuyum ben ) insanlar bunu şımarıklık olarak algılıyor . malesef yaşadıklarımızı yaşamayan anlayamaz.. teşekkürler
    hangi ilacı kullanıyorsun şuan acaba ??
     
  7. Bak inan bana bizim halimizden daha kötü halde olan insanlar gördüm ama gerçekten bunu samimiyetligimle söylüyorum bazen kötü sandığımız şeyde bi hayır olabiliyor örneğin ben bu hale gelmeseydim zamanında suan hayatımın kıymetini gercekten anlayamazdım hayatın kıymetini anlatan şey kötü olaylardır aslında bakacak olursak kötü olayların olma sebebi unuttugumuz seyden kaynaklanıyor biz gündelik hayatımıza bakıyor zevk i sefa sürmeye çalışıyoruz ama en önemli şeyi unutuyoruz Allah ı unutuyoruz ellerimizi ona dua etmek için açmıyoruz öyle bi durum ki bunlar bu yüzden oluyor biz ellerimizi açıp tövbe dileyip dua edelim diye oluyor belki buda bizim sınanmamızdır kim bilir? Bak gece oldumu yalnız kalıyorsun ve ellerini aç rabbim de beni burada üzdüler beni burada kırdılar bana bugün böyle yaptılar diyip baslat anlatmaya derdini icini dök anlat herseyi bak gör o zaman ne kadar rahatlayacaksın unutma aen rabbim dediginde alemlerin rabbi buyur kulum burdayım ey kulum der bjnu yürekten hisset aslında durumumuz sandığımız kadar kötü degil sadece biz büyütüyoruz sana şunu söylemek istiyorum asla benim büyük derdim var deme Dön derdine de ki ey derdim benim büyük rabbim var de unutma Allah bizim taşıyamayacagmz yükten fazlasını vermez buraya girmek sana bunca şeyin denk gelmesi şans olduğuna mı inanıyorsun? Dön bak alemlerin rabbi olan Allah ın bizi nasılda karsilastirdigina bak ben şuan anafranil 75 mg birde tolvon 10 mg kullanıyorum ve bu arada sporcu olman cok guzel birsey bırak insanlar istedigini söylesin düşünsün sen yanlış yapma yeterli alemlerin rabbi seni biliyor tanıyor ya hayalindekilere sahip olanlara dehil herseyin sahibi olan Allah a şükür et
     
    özge özdemir bunu beğendi.
  8. Hiç yazmadın nasıl oldun?
     
  9. özge özdemir

    özge özdemir Yeni Üye

    anksiyetelerim devam ediyor aynı zamanda epilepsi hastasıyım ve 2 gun önce hastanede nöbet geçirdim . kendimi çaresiz hissediyorum sanki bu dönem hiç son bulmayacak gibi . sen nasılsın
     
  10. Ben iyi sayılırım uğraşıyorum işte yalnızlığa son sürat devam sen hic yazmadın biseymi oldu? Ben sana dedim ama anlat seni anlar sana yardımcı olurum diye. Aynı kaderi paylaşıyoruz bu hastalığından tam bahsetsene geniş detaylı bir şekilde yardımcı olacağıma inanıyorum inşAllah olacamda anlatman gerek ama
     

Sayfayı Paylaş