Ilaçlar beni daha korkak yapiyor

Konu, 'Bireysel Psikolojik Danışma' kısmında rexsinemasi tarafından paylaşıldı.

  1. rexsinemasi

    rexsinemasi Yeni Üye

    doktora gittim şikayetim.
    geceleri uyuyamıyorum ve uyandığımda bile uykuluyum fakat geceleri uyku tutmuyor.

    abizol 5 mg sabah için verdi akşamları 25 mg cedrina verdi

    biri yüksek sesle konuştuğunda ödüm patlıyor ağlayacağım geliyor titriyorum resmen yada sert baktığında soğuk davrandığında ya da tam tersi alaycı konuştuğunda. daha öncede doktora bi kaç kez gittim aynı belirtiler gösterdim başka ilaçlar veriyorlar ama sonuç aynı

    ben ne yapıcam? 1 haftadır ilaç içmiyorum normale döndüm ama gene uyuyamıyorum fakat çok korkak oluyorum. küçük çocuktan bile korkmaya başlıyorum ilaç içtiğimde. neden bende böyle oluyor anlamadım. bilen birisi var mı ?daha önce depakin kullandım aynı risperdal , seraquel kullandım aynı şimdide abizol ve cedrina ilaçlarıyla da aynı durumu yaşadım.

    lütfen yardım edin.
     
  2. Psikolik

    Psikolik Mal Sahibi

    Korkunun sebebi ilaçlar olmayabilir. yan etkilerinde yok bildiğim kadarıyla. doktorunla yakın zamanda görüşmeni tavsiye ederim. teşhis konusunda daha açık yazarsan yardımcı olabiliriz
     

Sayfayı Paylaş